Några dagar...

Nu är det typ bara 25 dagar kvar eller någonting till sommarlovet! Längtar jättemkt dit!! Idag är det oxå lov och jag har bakat hallongrottor som blev helt misslyckade. Ändå följde jag "Ottis" recept till punkt och pricka (eller vad det nu heter). :P Jag har varit lite ensam på förmiddagen men nu kommer snart mamma hem. Olle är på fritids. I söndags spelade vi upp "sound of music" i kyrkan med kören. Jag var Martha (ett utav barnen). :P Det var jättekul!! :D Enda problemet var att vi hade övat så mycket så att jag var jättehes. Mickrofonen fungerade inte när jag sjöng solo så det var ju inte så kul :( Men vi ska göra om den i höst :) Nu ska jag läsa lite om musklerna som vi har tills imorgon innan jag spelar lite sims året runt som jag installerade i söndags :) Sen kom ju pappa med förslag att jag kunde rensa potatislandet. Men jag vet inte, jag rensar mitt eget land så då kan väll han rensa sitt... Jag tror att jag lägger rensningen allra allra sist. Pianoläxan MÅSTE jag ju bara öva en gång till. Ska föresten spela på skolavslutningen med två "tvärflöjtare" XD Det blir sommarvisan. Ni vet: Och nu så vill jag sjunga att sommaren är skön och träden är så fina och marken...
Ha det bra!
Elsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0