Jag ska packa nu

Imorgon kl. 7.45 står jag på T-centralen och väntar på mina klasskompisar för att sen ta X2000 till Göteborg!! Vi kommer ha så kul. Och det ska ju bli så fint väder också ♥ Vet faktiskt inte vad jag ska ha på mig för att jag ska överleva, haha ;) Jag höll på att boksavligen dö i värmen idag på utegympan. Av någon anledning tycker jag inte om utegympa. Kanske är det värmen när det är så varmt, eller så är det för att jag är van vid att vara inne på tränigar? Äsch, men jag kommer i alla fall inte kunna skriva något i helgen eftersom jag är borta. Men jag tycker i alla fall att jag varit ganska duktig på uppdatering de senaste två dagarna, haha :) Inte för att det varit så roliga inlägg. Men jag är inte så duktig på att skriva blogg och det är ju bättre med nåt tråkigt än ingenting, eller?
Usch vad jag ligger efter i packningen. Hör kanske av mig lite senare.
Hej då från ett varmt Sthlm

Kommentarer
Postat av: elsa

Hejsan!
Har ni klassresan i femman? Här i Lidköping har vi i sexan ;) Hoppas du hAde det bra!! Kram Elsa

2008-06-05 @ 15:54:45
URL: http://www.sefe.blogg.se
Postat av: Ottilia

Vi får välja när vi vill åka på klassresa. Det har ingenting med skolan att göra.

2008-06-07 @ 22:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0