Stan idag

För det första vilja bara säga att klassresan var väldigt kul. Jag orkar och hinner inte skriva alla detaljer nu men den var kul iaf :D :D

Nu är jag på landet. Vi kom i torsdags. Jag har badat två ggr. Det var jätteskönt i vattnet! Fast idag blåste det ganska mycket så det var inte så jätteskönt på land men i vattnet var det jättevarmt som sagt :)
Idag var vi först på stan och sen gick vi och badade. Jag (som typ aldrig brukar köpa nya kläder :P) köpte ett par lite grå-silvriga puma-shorts, jättesköna, och en bikini. Jag behövde verkligen en ny bikini. Den förra jag hade köpte jag typ för två år sedan och jag tycker inte alls om den, usch isch usch. Men den här nya tycker jag om :)
Det som är så bra med shortsen är att man kan bada i dem också! Och så är de väldigt sköna att ha på sig som vanliga shorts också ;) Jag vet att typ alla har såna men de är så sköna så det gör väl kanske inte så mycket...

Är det någon mer än jag som gått och kärat ner sig i Amanda Jenssens nya skiva?? Den är ju asbra! Jag råder alla att köpa den. Eller i alla fall lyssna på den :)

Nu ska jag gå och lägga mig.
Kram Ottilia ^^,

Kommentarer
Postat av: elsa

Shortsen var jättesnygga och bikinin oxå. :P

Jag har inte lyssnat på skivan men på några låtar därifrån och de är grymma ;)

Vi ses i sommar!<33

2008-06-08 @ 12:08:16
URL: http://sefe.blogg.se/
Postat av: Ottilia

Man tackar :)

A visst är de ;)

JappJapp

2008-06-09 @ 21:36:56
Postat av: Ottilia

Man tackar :)

A visst är de ;)

JappJapp

2008-06-09 @ 21:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0