Klassfotbollen.

Igår var det klassfotboll och idag har det varit klassfotboll. Jag känner mej helt bränd i ansiktet och i nacken. Det var så varmt. Badhuset tog ut en stor slang och spruta så man fick bli lite avkyld. Det var ju tur. :P Ambulansen kom och hämtade någon. Jag tror att de hämtade en som hade druckit för lite och svimmat, eller nått sånt. :(
Vi kom tillslut trea. Det kunde gått lite bättre men jag är ändå jättenöjd nu i efterhand. :D Östby kommer representera Lidköping i "fortsättningen" på skara sommarland. Olle, min lillebror kom etta i sin årskurs. Nu har jag jätteont i fötterna. :(
Det är svårt att blogga när det är så fint väder. Man vill ju bara vara ute hela tiden. :P Tror att jag ska gå ut nu. ;) Ha det  bra nu och sola och bada mkt om ni har det lika varmt som jag!! ≈ =)
//Elsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0