Helgen

I helgen var jag på lördagen med Olle (min lillebrorsa) i Skövde. Han skulle spela tennis. Vi åkte med ett par andra som oxå har en som spelar tennis i Olle ålder. Jag, mamma och Olles kompis mamma passade då på att åka till skopunkten. Där tittade vi på skor oändligt länge (fast det är kul :P) på skor. Tillslut blev det två par balerinaskor och ett par fin-klack skor. Olle förlorade båda sina matcher och vi åkte hem. Pappa var på klassfest och kompisarna frågade om vi ville hänga med till dem och grilla på deras nya grill så vi åkte med dem och grilla. Efter det åkte vi hem. I söndags var jag i kyrkan och sjöng med kören på förmiddagen.Lalalalalalala!!! XD Passar ju till bilden här nedanför. Senare på eftermiddagen kom "hela tjocka släkten" hit. :P Kalas för pappa som fyllde år dagen efter (alltså idag.) Sen har jag sett på en jättebra film som heter "Hairspray". Det var jättebra, rekomenderar den jättemycket. Idag har jag hoppat på studsmattan som vi har satt upp typ sist känns det som. Vi är lediga på onsdagen och jag har gjort alla läxor tills imorgon så jag är ledig!!! :) Har bara dans. Imorgon blev även markträningen inställd så jag har ingen träning!! Idag har föresten på mig:
Linne: Lindex
Tröja: Gina Tricot
Byxor: HM
Strumpor: Inga :)
Ha det bra!
Elsa

P.S. Datorn krångla så det blev ingen bild :( D.S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0